ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Lördag <3

Kategori: Aktiviteter

 
 
Idag till frukost tog jag och Ville och bakade scones
som frukostbröd. Det är ju så gott när brödet är varmt
och smöret smälter :) och så givetvis ost och
marmelad på och en kopp te till <3
 
 
 
 
Ville hjälper glatt till med att mäta upp ingredienserna :)
 
 
 
 
 
Bladet från Milda har många roliga barnrecept
som är lätta att göra :)
 
 
 
 
- Nu är degen nog klar! -Nu måste vi smaka! 
tyckte Ville! :)
<3 
 
Idag har vi växlande sol men blåsigt och inte alls så där
varmt och härligt. Synd då man är ledig och gärna vill vistas ute.
H och Saga har åkt iväg för att se Umeå IK´s damlag spela
och jag och Ville ska bara ta det piano här hemma <3
så skönt för det är ju lördag och inga måsten....
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Va gott med scones:) Jag tror inte att jag bakat scones sedan jag gick högstadiet, vi fick göra de varje gång vi hade hemkunskap och jag kommer ihåg att vi tjuvgjorde dubbel sats för att det var så gott. Kram

    2013-04-20 | 21:36:01

Kommentera inlägget här: