ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Stilfullt <3

Kategori: Aktiviteter

 
 
Idag har våra stora snöhögar tappat höjd då det både
har regnat under natten och i stort sett hela dagen!
Ett tråkigt väder men så gott det gör för smältandet av snön!
Fortsätter det så här så har vi bar mark till sista april!
och det vill vi :)
 
 Har under helgen gått och blivit ett helt år äldre vilket inte
känns alls nu för tiden. Konstigt hur det blir,  ibland måste jag
tänka efter när någon frågar hur gammal jag är för det är
inte längre viktigt som det var när man var yngre och behövde
sin ålder för olika tillställningar.
 
Den här vackra orkiden fick jag bland annat och de är så underbara
och har en sådan växtkraft! Jag har nästan bara orkideer i vårt hem
både för att de är vackra och för att de behöver vattnas så
sällan. Det ska bli roligt att få se hur länge den blommar.
Ska verkligen göra mitt bästa för att hålla den vid liv .)
Nu får den pryda och göra vår toa lite
stilfullare <3
 
 
 
 
 
 
Den här orkideén köpte jag i början av november och den blommar för
fullt fortfarande dryga 5 månader senare <3
Jag fick även en orkidé när jag fyllde år för 9 år sedan och den
blommar fortrarande med jämna mellanrum <3 
 
 
 
 
Fick även de här vackra liljorna i helgen som är på gång att
slå ut vilken dag som helst. Finns det något vackrare
än färska blommor <3
 
 
Önskar er som tittar in en bra start på veckan
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: