ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Våren är på gång <3

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
Idag bjöds vi åter på sol här uppe vid kusten <3
Efter att min syster med familj rest hem efter frukost tog vi
oss ut i den härliga vårvädret. Saga och Henrik åkte till
badhuset för avslutning med Sagas innebandylag.
 
 
 
 
 
Jag och Ville och tog då och plockade
ut fikabordet ur lekstugan så att vi kunde ordna med fiktime
uppe på trallen :) Sofia kom förbi och myste med oss i solen.
Nu känns det som att våren är på gång <3
 
 
 
 
 
Vi hann med en hel del trevligt under denna helg tillsammans  :)
Jag försökte fånga de små på bild men det var inte så lätt
då det roligaste som finns är rörelselekar!
 
 
 
 
 
 
Bad och plask :)
 Ingen ville titta på mig och säga smile!
De var helt inne i sin egen lekvärld
 
 
 
 
Avkoppling i soffan :)
Min kära svåger kopplar i alla fall av de andra är inne i sina plattor!
men det har han all rätt att göra som var så otroligt snäll
och hjälpte oss än en gång! Denna gång med att fälla det
eländiga trädet på vår baksida!
Alla borde få ha en sådan svåger som besitter så
mycket kunskap och hjälpsamhet!
Tack <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: