ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Halleluja moment ♥

Kategori: Aktiviteter

 
 
En vacker glasflaska i dess orginalkorg för endast 100 kr :)
Lycklig ägare till den blev min storasyster C ♥
 
♥♥♥
 
I går så åkte jag och min syster ut till en av våra stora secondhand
butiker här i stan. Det var första gången jag var där men jag har en väninna som är stammis där på lördagar eftersom de
får in  nya saker.
Det var verkligen ett halleluja moment att komma in i den
välorganiserade och fräscha lokalen :) och det är definitivt inte
den sista gången jag kommer att ta mig tid att åka dit ut ♥
 
 
 
 
 
Vi hittade bla. en stor svepask som jag aldrig tidigare har sett i så 
stort utförande, även en kraftig korg av pil som jag tror jag ska bli
nytt hem för min stickning.
 
 
 

  Några lampskärmar fick också följa med hem som planeras få ett nytt utseende så småningom :) Min syster  C fann förutom lampskärmar, smörtinor, porslin, korgar även två fantastiskt fina golvskåp och dessutom ett fint exemplar
av ett väggur i ek. Det ska bli så roligt att besöka henne senare och se förvandlingen av de båda skåpen och rummen
som de ska placeras i.
 
Vilken underbar vi fick tillsammans ♥
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Ja, vilken superdag det blev. Jag är så glad att vi hittade så roliga saker. Tack lilla syster för att du finns vi hade så trevligt bara du och jag. Nästa gång vi kommer tar vi släpvagn med oss har min kära make sagt :)

    Svar: Tack själv ♡ ja nu måste det bli ett besök där varje gång ni kommer hädanefter!Kram
    Ingela Eliasson

    2013-08-02 | 18:47:11

Kommentera inlägget här: