ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Inspiration i färg <3

Kategori:

 
 
I förra veckan så fick jag nya numret av Plaza och jag gillar verkligen
den tidningen. Jag har provat många olika genom åren men känner att den för
tillfället passar mig bäst i stil och utbud. Jag brukar också köpa helgbilagornas
inredningsnummer som är prisvärda och har mycket tips och ideer både
när det gäller inredning, trädgård och även matinspiration <3
 
 
 
 
Pasteller är ju alltid aktuella vid våren och just den här mjuka
aprikosa tonen är en av de mest  högaktuella färgerna denna vår.
Den skulle nog kunna passa och pigga upp mitt annars så grafiska hem <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inredning och mode går ju hand i hand och givetvis ser man dessa olika toner
i vårmodet. Jag minns att de här färgerna var stor på slutet av 80 talet
så ni som har sparat gamla plagg och accessoarer från förr kanske kan hitta ett fynd 
i era gömmor och göra sin stil lite mer personlig. Eller så får ni helt enkelt ge er ut och
inhandla något fint i denna mjuka härliga färg <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Tidigare under vinterrean gjorde jag ett riktigt fynd med denna fina blus
från Bondelid som kommer passa ypperligt när solstrålarna värmer lite mer än
var det gör idag. Kilklackarna från Ed Hardy fyndade  jag för lite och ingenting
då vi var i San Diegon förra sommaren.
I kombination med ett par jeans kommer det att bli
en fin kombination <3
 
 
 
 
I helgen köpte jag två perlargoner av modell  Mårbacka.
Tänkte att de ska få växa sig stora innan det blir dags att flytta ut dem.
De har faktiskt denna mjuka våriga ton <3
 
Nu ska Ville och jag baka maränger så vi har lite gott
till eftermiddagsfikat då Saga kommer hem från skolan.
Måndagar ser vi alltid till att göra undan veckans läxa och då
är det alltid roligare om vi kan fika något gott innan :)
 
Önskar alla en trevlig start på veckan <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: