ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

"Måndagsmys"

Kategori: Allmänt

 
 
Härliga måndag <3
Ville och jag fortsätter och få måndagsmys ända fram till v13 så skööönt!
Vi  ligga i soffan och tar det lugnt med varm choklad och kaffe en lång
stund så att hela kroppen vaknar till liv innan vi börjar med de vanliga morgonbestyren.
Tänk om man fick ha det så jämt men då skulle det väl inte kännas lika
njutfullt och lyxigt!
 
 
 
 
Även Buster ligger och njuter av värmen innomhus.
Idag är det fortsatt kallt men det har börjat snöat. Kanske
får vi gå ut om en stund och skotta lite snö och få lite kroppslig träning.
Ikväll ska jag på mitt tredje pass bodybalance, efter det kanske
träningsvärken lämnar min kropp för gott :) Eller så kanske det är
ett tecken på att man blir tränad :) någon som vet?
Jag tycker bara det är jobbigt! <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: