ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Ny ljuskälla <3

Kategori: Vardagsrum

 
 
 
Har länge saknat en lampa vid soffan för att bland annat kunna läsa.
Det har ju varit en lång period nu när vi i stort sett har haft det mörkt dygnet runt.
Äntligen börjar vi se en skillnad både på mornarna och eftermiddagarna....
När vi var till Sundsvall hittade vi den här fina pjäsen på IKEA :)
Lite robust i formen med en stil av industri.
 
 
 
 
 
 
Jag har ikväll faktiskt suttit och bytt ut knappar på en blus vilket jag
inte hade kunnat gjort tidigare. Känner att jag idag är mycket mer beroende
av ljus än vad jag var tidigare när jag ska utföra små pilliga moment!
Kan det kanske ha att göra med åldern :s <3
 
 
 
 
 
 
Jag är superhappy :) för den som Maria Montazami
skulle ha utryckt sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: