ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Shine bright like a diamond

Kategori: Vardagsrum

 
 
 
Det sägs ju att en diamant är en flickas bästa vän!?
Äntligen är jag ägare till en! Min är dock inte en ädelsten 
och sitter inte på mitt ringfinger :) men jag är så otroligt glad för den ändå!
 
Jag har under en längre tid tittat på de här tavlorna och fundertat hur de
skulle göra sig här hemma. Jag valde till slut att klicka hem två stycken från
wallstuff.se
 
Planscherna är av kraftigt fotopapper och tavelramarna är inköpta på ikea.
Jag var tvungen att lägga dem i press under ett par dygn för att platt till dem,
då  plancherna var lite vågiga pga att de levererats i en rulle.
 
Nu gnistrar den så fint på vår vägg och jag är verkligen nöjd med investeringen :)

 

 

 
 
 

Förutom diamanten så valde jag bokstaven S för att vi alla familjemedlemmar
har bokstaven S i vårt förnamn eller efternamn. 

Detta inkluderar även vår katt Buster såklart <3

 

 

  

 

För er som känner att ni vill hålla periodiska

systemet i trim finns denna fina  :)

 

Trevlig tisdagkväll <3

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: