ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Sköna måndag

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
Åh, vad jag gillar tulpaner! <3
Fick dessa av middagsgästerna i lördags.Tack!
Längtar speciellt mycket efter våren idag då
det yr snöflingor utanför fönstret ! 
När ska snön sluta komma?  men och andra
sidan så ska man väl inte klaga om man jämför med övriga delar av
Europa och Usa där det kommit och ska komma enorma mängder snö
 :s
 
 
 
 
 
 
 
Måndag igen!
Hinner inte med tiden den går så ofantligt fort.
Det är i alla fall så skönt att få denna extra lediga dag i starten på veckan.
Söndagsångesten slipper man och man behöver inte känna någon
panik med att komma i säng för att orka upp. I går såg H och jag cockpit en otroligt rolig 
och stundtals sorgsen film men det blev många gemensamma skratt, så gå gärna in och
klicka igång den ni som inte har sett den på
dreamfilm.se
 
Idag så blir det samma rutiner som varje måndag, Ville och jag tar dagen som den kommer :)
Lite plock och tvätt, mys framför en film - idag kör vi Bilar 1. Jag ska bläddra i nyaste
nummret av Damernas och förhoppningsvis få lite inspiration för vårens stilar och trender!
Givetvis också dricka några koppar kaffe <3
 
Vid klockan 13.00 kommer Saga hem från skolan och då ska vi sätta oss
ner med hennes läxa så vi får den gjord!  Det är så skönt både för henne och oss
då det blir så lite tid och ork de övriga dagarna då vi kommer hem så sent. 
Ikväll ska jag åter på pass :)
 
 
Trevlig måndag
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Jag är glad för din skull att du kan vara ledig och mysa med barnen. Ta vara på allt det du kan. Tiden går så fort, vips så flyger dom ur boet. Kram

    2013-02-12 | 19:59:47

Kommentera inlägget här: