ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Träningsvärk :S

Kategori: Allmänt

 
 
Igår började jag mitt nya liv som ska inkludera träning här på Iksu spa.
Ett välbehövligt pass av bodybalance känns just nu i hela min kropp
i form av träningsvärk :(   Otroligt trodde inte att jag hade så mycket muskler
att kunna ha ont i!
 
Hur som helst så känner jag bara efter ett pass att jag har blivit mer rörlig
och det säger ju en hel del om hur stel jag faktiskt har varit.
Så på lördag vid kl 9.30 ska jag se till att vara på plats igen för att
tänja ytterligare på mina stela leder. Räknar med att till sommaren 
vara smidig som en katt :)
 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Vad du är duktig som kommit igång med träning. Jag skulle oxå behöva det, men jag har så dålig pli på mig själv. Ska iallfall börja med stavgång igen nu när våren kommer. Kram

    2013-01-29 | 18:47:20
  • Ingela säger:

    Tack :)
    Jag får bara hoppas att jag klarar av att fortsätta! :)

    2013-01-30 | 12:02:04

Kommentera inlägget här: