ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Vårblommor <3

Kategori: Hantverk/pyssel

Nu har jag planterat lite vårlökar som väntar på att slå ut i köksfönstret. Klippte till björkris som jag sedan formade till en liten krans, tog också hjälp av en brun tråd för att fästa ihop kransen. Den lilla fjärilen har jag köpt på blomsterlandet för att höja vårfaktorn liten till :)
 
Jullökarna fick äntligen åka ut i garaget i väntan på att grävas ner och åter få ny kraft till nästa jul men blommerna får fortsätta stoltsera tillsammans med björkris ett tag till. Vasen hittade jag på blomsterlandet för endast 39kroner ett riktigt fynd ;)
Även dessa fina körsbärskvistar hittade jag på blomsterlandet. Det är första gången jag har hittat körsbärskvistar så det ska bli riktigt roligt och se de små vita blommorna blomma.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: