ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Lycka <3

Kategori: Vardagsrum

 
 
 
 
En dag som denna känner man verkligen lycka då man
på morgonen möts av en klarblå himmel och solen strålar <3
Jag har ännu inte haft någon större lycka med att hitta mina
påskdekorationer men ska göra ett tredje försök idag
och hoppas på att turen är på min sida!
 
Det här ägget är nytt för i år och det hittade jag på Mio
Kände på en gång att jag gillade det jättemycket!
Tycker att de matchar ljuslycktorna från hm så  fint <3
 
 
 
 
 
 
 
Tycker själv att det blev en fin balans mellan metallägget, ljuslycktorna 
och metallen på toffsarna som får bryta av allt det svart i skåpet.
Är så glad nu för mitt nyinköpta ägg som får ge lite känsla av påsk  i
vårt hem. Det är ju endast 13 dagar kvar till skärtorsdag <3
men jag vill så gärna få dekorera lite till det är ju
så himla roligt att piffa!  Nu skulle lyckan vara total om jag
tog och hittade de andra påskdekorationerna :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Lycka till med letandet. Ägget var superfint, passar perfekt. När vi kommer till Umeå kanske vi kan besöka Mio för jag har ett presentkort att handla för. Kram

    Svar: Det ska vi göra :) Jo idag hittade jag lådan! Jippi!
    Ingela Eliasson

    2013-03-16 | 19:55:00

Kommentera inlägget här: