ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Happy Friday <3

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
 
Happy Friday <3
Jag är extra glad denna dag :)
både för att arbetsveckan är slut, denna goding
ligger och väntar i brevlådan och jag känner mig som ny i
kroppen efter att igår fått hjälp med min rygg och bäcken!
Har under en längre tid varit så fruktansvärt stelt och ömm trots
att jag tränat bodybalance som ska hjälpa just stelhet! Känner mig som ny <3
Det är helt otroligt att det kan knaka så mycket i en kropp!
Fy, jag blev faktiskt lite rädd då jag aldrig tidigare
har varit hos en naprapat men gud så skönt det känns
efteråt även om det finns en viss ömhet kvar men nu
kan jag röra på mig normalt igen och utan smärta :)
 
 
 
 
 
 
I mogon hoppas jag att vi får fint väder för vi har en hel del 
utomhusarbete att göra.  Vi måste bla. åka och slänga lite trädgårdsavfall
då vi på första maj krattade och rensade i rabatterna. Det var så roligt
att se dessa små lökar som jag grävde ner förra våren tittat fram :)
 
Måste också beställa fler häckplantor då vi har bestämt att vi ska anlägga
häck även på baksidan. Då har vi ramat in hela tomten så på några år
har vi ingen insyn :) Ska också köpa till ett körsbärsträd, lite extra jordsäckar för att
dressa på i rabatterna så att alla plantor och buskar ska få lite ny näring <3
 
Trevlig helg <3
 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Va skönt att du vågat besöka en kotknackare till slut, du har ju gruvat dig vet jag ;) Jag ska gå på massage till veckan och nästa vecka också, så man blir lite smidigare inför USA resan:) Ha en skön ledig helg. Kram<3

    2013-05-03 | 20:04:38

Kommentera inlägget här: