ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

inför halloween ♡

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
Jag kan inte låta bli att tänka på DET när jag ser
I i dagens styling ♡ tur att jag vet att hon är snäll och rar i vanliga fall :)
 
 
 
 
Idag har det varit en rolig  men intensiv dag med eleverna. Hela 64 elever har idag genomfört sin skräckvisning! Från tidig morgon har eleverna skapat för att forma sina karaktärer.
Så många otäcka skapelser tog plats på scenen! Och kanske var det en och annan som fick inspiration inför kommande halloweenfester.
 
 
 
 
Själv har jag inte tittat på skräckfilm sedan gymnasietiden. Så jag hoppas att denna show inte ställer till med mardrömmar för min del :)
 
 
 
 
Ville och Saga tyckte visningen var spännande och att de dessutom bjöd på godis var ju givetvis något extra ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: