ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Lite annorlunda ♡

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
Idag blev en lite annorlunda dag för mig, min kollega och våra elever. I och med att vi har fashion week här i stan denna vecka så fick jag idag nöjet och möjligheten att flytta min morgon lektion ut till Folkets hus lokaler :) Myyys, jag  är så otroligt glad  och tacksam att jag har ett jobb som jag trivs så bra med och där jag faktiskt får arbeta med ett av mina egna intressen ♡ 
 
 
 
 
Där fick vi avnjuta en frukost medans Jonna Bergh, chefsredaktör för Style by föreläste om marknadsföring. 
Annorlunda och tänkvärda tankar om mode och hur det faktiskt påverkar oss mer och mer än vad vi själv faktiskt kan ana.
 
3
 
 
I och med att vi har denna trevliga happening i veckan så får våra elever göra ett flertal uppdrag för branschen vilket är ett perfekt sätt att verklighets förankra lärandet i skolan  :)
Här arbetar några av våra fina elever inför en visning ♡
 
 
 
 
I morgon är det grand final då våra åk två och tre stylar alla modeller som ska gå den stora modevisningen för butikerna inne i centrum :) Det är bara att hoppas att ingen försover sig eller blivit sjuk för då spricker hela schemat!
Hjälp vilken mardröm :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: