ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Att ta nya krafter ♥

Kategori: Aktiviteter

 
Nya träningskläder gör det lite roligare att gå till träningen :)
 
 
I helgen har vi haft glädjen att umgåtts med H lillebror med familj :) 
Det har bla. spelats kubb, boll, hoppats studsmatta men framför allt ätit och druckit en hel del gott så det var verkligen på tiden att jag tog och letade fram mitt träningskort i eftermiddags!
Jag har faktiskt inte tränat på hela 4 månader så nu var det verkligen dags för att ta till nya krafter när det gäller träningen.
Body balance blev det och det var så skönt så nu gäller det att ha disciplin och klara av att hålla i träningen minst en gång i veckan! :) Gruvar för träningsvärken som lär infinna sig i morgon! :(
 
 
 

Kommentarer

  • Syster säger:

    Duktig du:) Själv har jag ingen gnista att träna skulle verkligen behöva:( Ska försöka förberda mig mentalt att ta tag i det framöver hösten, jag behöver en spark i arsle!!!

    2013-09-03 | 11:15:49

Kommentera inlägget här: