ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

på nytt ♡

Kategori: Enre/Hall

 
 
Små späda skott ♡
 
För en tid sedan så planerade jag om pelargonerna från förra året. Alltid lika intressant att se om de kan ladda om  för att på nytt växa sig stora inför sommarmånaderna. Jag har även tagit ett flertal sticklingar och det är alltid lika spännande att se om de överlever och hur stora de ska växa till sig. 
 
 
 
 
 
Jag har även kompliterat samlingen med ett par nya mårbackor och jag tror faktiskt det får bli några till då Blomsterlandet hade ett supererbjudande för dem för tillfället :)  
 
 
 

Kommentarer

  • Syster säger:

    Jag har också plockat fram mina pelargonier, det är helt fantastiskt att det kan komma små gröna blad ur något som ser helt dött ut. Kramar till er hoppas vi kan ses snart.

    2014-04-05 | 09:08:48
  • Anonym säger:

    Ja, Visst är det otroligt! Tiden rullar fort så vi ses snart :) krya på dig <3

    2014-04-05 | 21:21:02

Kommentera inlägget här: