ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

stanna hemma ♡

Kategori: Aktiviteter

 
Hittat sin plats ♡
 
 
 
 
Sommarens små loppisfynd har fått hittat plats i vardagsrummet. Bordet får nu vara fundament till H farfars gamla radio.  Den har ett riktigt fint ljud så den använder vi som kompliment till spotify. Taklampan är ett nytt inköp som jag tycker passar fint till radions mässingdetaljer. Det är alltid lika roligt att få blanda nytt med gamla fynd som också har en historia.
 
I helgen fick jag och Saga lite egen tid tillsamman :) H och Ville åkte mot Jämtland och vi bestämde oss för att vara hemma.  Det händer verkligen inte ofta att vi tillbringar så mycket tid bara hon och jag. Vi har gjort det vardagliga stöket som måste göras på helgen men denna gång tillsammans och utan protester. Vi har hunnit ut på stan och strosat runt i butiker, fikat, haft spabad, myst i soffan och tittat på film efter film och mumsat en massa godis.  Idag söndag blir det innebany för Saga men jag kommer stanna hemma och börja slipa och arbeta på en gammal skänk jag hittade på pmu i sommras. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: