ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Trädgårdsmässa <3

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
Idag åkte jag och min syster och besökte trädgårdsmässan.
De fanns så mycket fint .) både blommor och dekorationer till
trädgård men också mycket hantverk som jag gillar <3
 
Så vackert med planteringar  i de gamla sockerlådorna men jag skulle
inte vilja plantera i mina lådor då de känns för värdefulla att ha
just jord och växter i dem,  trots att det skulle harmonera så fint ihop!
 
 
 
 
 
De fanns så många fina miljöer som tex.den här och planteringen i en
gammal barnvagn var något extra :) I hattarna på väggen hade de
fäst fast en blomkruka,  känns som om det kan bli lite svårt att vattna! ?
Bollarna som hänger från taket var av hönsnät och mossa och sedan
formade runt en plantering. Fiffigt och snyggt.
 
 
 
 
 
Väl  hemma så pågick städning av lekstugan :) Tjejerna
var jätteduktiga och diskade upp allt porslin och rengorde väggar,
golv och tak. En riktig hederlig vårstädning!
H var också i städtagen och hade bytt ut trasiga
takpannor samt rengort trallen så till nästa helg
kommer vi för hoppningsvis kunna olja in den om det
är lika fint väder som idag <3
 
 
 
 
 
 
Passade på att köpa lite penseer och bytte ut i
våra entrekrukorna, så nu känns det fint och
välkomnande vid vår dörr <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: