ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Rosa toner <3

Kategori: Trädgård

 
 
Idag är det min och Villes sista lediga måndag <3
Solen lyser och vi har ganska kallt idag. Som vanligt
ska vi mysa och ta det lugnt men också ta hand om lite tvätt och
kanske baka något gott tills Saga kommer hem kl. 13.00 <3
 
Den här pelargonien plus tio till har jag sparat i garaget över vinterna.
Igår söndag tog jag och rensade bort alla torra och döda blad och satte ner dem i ny
näringsrik jord. Det ska bli så roligt och se om de växer sig lika
kraftfulla och kan blomma i den här vackra rosa tonen igen <3
Trevlig start på veckan :)
 
 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Jag har också tagit fram mina pelargonier, har gett dom vatten och då har dom börjat grönska, sedan ska jag ta skott och plantera nya. Hoppas dom tar sig. Mina är vita och ifjol blommade dom hela sommaren om och om igen. Kram

    2013-03-19 | 17:17:25

Kommentera inlägget här: