ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

roliga aktiviteter ♡

Kategori: Aktiviteter

 
T och P i går ♡
 
Denna helg har minst sagt varit full av roliga aktiviteter. I går fick vi glädjen att närvara vid min arbetskollegas brölopp vilket var jätte trevligt. Mycket dans in på småtimmarna sätter sina spår i en otränad festkropp numera :) men det var det värt!
 
 
 
 
 
Annorlunda servettbrytningar :)
 
 
 
 
Saga fick agera fotograf :)
 
 
 
H hade lyckats färgmatcha både tårtan och tulpanerna ♡
 
 och att jag idag tog steget  över och blev hela fyrtio  känns lite märkligt då siffran är så hög och känslan tvärt om. Jag hoppas verkligen att jag slipper någon slags kris som så många numera drabbas av :) Hur som helst har min dag varit fantastisk lugn och skön. Morgonfika med tårta och en vacker present som jag har haft på önskelistan länge och slutligen middag på kinarestaurang, vad kan man mer begära ♡
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: