ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Tid för lek ♡

Kategori: Aktiviteter

 
En ny lekpark att utforska :)
 
 
 
Idag åkte vi till en lekpark som ligger i närheten där Saga går på fotbollsskola. Där blev det tid för klättring och utforskning av parken tillsammans med kusin V innan det var dags att hämta upp Saga. Ville är riktigt nöjd nu när de båda lösa framtänderna har ramlat lös. Jag är ganska nöjd med då han nu faktiskt inte kan skylla på att inte kunna äta det ena och andra pga sina lösa tänder ! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nu var de ett tag sedan jag tittade in och så roligt att se hur fint ni gör med planteringarna och annat. V ser ju hur festlig ut som helst med jätte gluggen. Här har vi regn idag så jag har en slödag med film och mys, också pga mitt onda knä så tar jag det lugnt. Kram vi hörs och ses snart :)

    2015-06-25 | 14:21:59

Kommentera inlägget här: