ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Aprilväder <3

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
I dag har vi haft mycket varierande väderlek!
Sol ena stunden, moln nästa, blåst och regn
med andra ord riktigt aprilväder <3
 
Blev så glad idag då jag såg att mina 3 hängsäljar från förra
sommaren har överlevt vintern. Små söta videkissar tittar fram längs med alla
grenarna. Om några veckor ska jag gräva upp dem och plantera ner
dem i de stora kukorna på altanen.
 
 
 
 
 
 
Nu är det inte så mycket snö kvar :) till nästa helg är
den nog borta :) och för hoppningsvis kankse det går att börja
kratta och rensa så smått i rabatterna. Längtar....
 
 
 
 
 
 
Idag hart kusin Ebba varit på besök hos oss.
Här har Ville och hon fullkomligt sprängt ut allt rit
och målningsmaterial ut över pysselbordet!
 
 
 
 
 
 
Det är ju lördag så varför inte leka smakleken
med olika sötsaker   :)   Ville och Sofia
var riktigt duktiga på att pricka rätt!
 
 
 
 
 
 
 Lördageftermiddag och det är dags för Saga att åka iväg
på tjejdisco :) Inte ofta nu för tiden man själv får sådana inbjudningar :(
 
Nu ska jag gå ut i garaget för vi ska köra en liten
pingismatch :) därefter orkas det nog inget mer än att
ta det lugnt i soffan och se en film.
. I morgon räknar jag med att ta mig iväg
på trädgårdsmässan <3
 
Trevlig lördagkväll <3
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Härliga bilder på barnen och roligt att sälgen klarat vintern. Vi håller på med veden för full och nu ska jag iväg och jobba. Kram

    2013-04-28 | 13:46:10

Kommentera inlägget här: