ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

home alone♡

Kategori: Aktiviteter

 
 
Två av målningsprojekten denna helg ♡
 
I helgen är jag helt allena bortsett från katterna :) H har åkt med barnen till farmor och farmor och jag får underbar egentid i två dagar ♡ Det hör inte till det vanliga att få vara själv nu för tiden men det är verkligen lyx enligt mig! Att kunna göra vad man vill när man vill är bara så stärkande för själen ♡ 
 
Idag har jag ägnat en hel arbetsdag i garaget med målning av våra pmu möbler som vi fyndade för några helger sedan. I morgon blir det dags för andra varvet :) Min kropp ser fram mot att  de blir klara så att de får möbleras in med det övriga inredningen ♡
 
 
 
 
Ett vardagsrumsbord från 1977 :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: