ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Bästa dagen <3

Kategori: Badrum

 
 
 
Idag har vi haft en klar och underbar dag  här och det märks
verkligen att dagarna har blivit längre. Nu är det i stort sett ljust vid kl. 08.00
och vid 15.30 går solen ner. Så skönt att det närmar sig vår och
sommar <3
 
Fredag är helt klart den bästa dagen på veckan, man har hela
helgen framför sig med bla. två härliga sovmornar (för hoppningsvis)!
och det är en skön trötthet som infinner sig i kroppen
efter  veckas arbete :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi var i Sundsvall förra helgen köpt jag denna ljuslykta på Indiska
har letet länge efter något som ska passa. När vi var i San Diego hittade
jag en jättefin som jag ville ha men hade då redan införskaffat fem stycken
och då tyckte H att det var nog! När jag hade lyckats övertala
honom och åkte tillbaks till butiken var den såld :(
men nu känns det bra igen då jag hittade denna fina <3
 
 
 
 
 
 
 
Den passar också fint in till spegeln :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Båda lycktorna kommer att lysa fint när vi ska mysa i badet. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här lyktan är jag extra glad för både för att den är så vacker men
också för att jag/vi mest troligen är ensam om den. Synd bara att jag
inte fick taklyktan i samma utförande.<3
 
 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Ha en skön helg allihopa. Lycktan passar perfekt. Kram

    Svar: Ni med :) Saga och Ville är på kalas hos Ebba så ska snart hämta dem..
    Ingela Eliasson

    2013-02-02 | 08:17:38

Kommentera inlägget här: