ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Glänsa i 20-tal <3

Kategori: Aktiviteter

 
 
Idag är det åter dags för studenternas årliga bal <3.
Det innebär att våra årskurs ettor har sitt första och kanske viktigaste  
uppdrag under sin utbilding. Det är en otroligt viktig och efterlängtad dag
för alla studenter och inget får helt enkelt gå fel!
Förväntningarna och spänningarna ligger i luften men
det är ändå en härlig och festlig stämning i salongen :)
 
Givetvis blir man påmind om sin egen baldag och att det är hela
tjugo år sedan jag själv var lycklig student känns helt overkligt!
Hade jag fått bli nitton år på nytt skulle jag defenitivt inte ha min rosa
gräddmumsmodell till klänning utan hellre klätt mig a la 20 tal enligt ovan.
Så otroligt snygg och stiligt! <3 Jag måste se den stora Gatsby och insupa
denna vackra stilperiod. Ikväll ska vi åka ut och försöka få en glimt
av alla stiliga par och jag hoppas verkligen få se några som har valt
att dressa sig enligt 20 talet stil <3
 
Önskar alla unga en underbar kväll att minnas <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: