ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

hjärtan ♡

Kategori: Jul

 
Träpärlor på tråd ♡
 
Nu har jag så smått börjat smyga in adventspyntet :) Hittade de här lilla hjärtat i butiken Balders hage i Göteborg när vi var där för några veckor sedan. En underbar butik med massor av fina små saker för hemmet.
 
 
 
 
 
Köpte även det här hjärtat i lite större modell, men nu önskar jag att jag köpt fler men som tur är har de en fin webbshop :)

Kommentarer

  • Carina säger:

    Fina!!!:) sånna kanske man kan göra själv. Jag ska oxå börja ordna lite smått till advent skönt att vara ute i god tid advent är mysigare än jul. Jag har rensat i dag bland våra kläder blev massor till RK. Kram

    Svar: Har tänkt det med :) har skaffat träpärlor och ståltråd som bara ligger och väntar på att jag ska få tid:) Gud så skönt att rensa bland kläderna det borde jag göra med men det får bli senare. Kram
    Ingela Eliasson

    2013-11-19 | 19:22:21

Kommentera inlägget här: