ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

vårtecken ♡

Kategori: Aktiviteter

 
Det första vårtecknet för i år ♡
 
Idag tog vi en liten promenad i det soliga men friska vårvädret och visst värmde solen när vi befann oss i lä men annars så var det riktigt kyligt och inte alls så mysigt som vi trodde. Vi passade även på att plocka lite vårris till den stundande påsken och där mitt bland björkriset hittade vi årets första vårtecken. De första videkissarna ♡

Kommentarer

  • Carina säger:

    Mjuka mysiga videkissar:) Hoppas att Saga piggat på sig och att allt är bra annars hos er. Jag har fullt upp känns det som puh!! har en praktikant på jobbet, i helgen hade vi pimpeltävling och nu idag har jag varit med Aron<3 promenerat med Sofi till mamma och pappa, nu håller vi på att förbereda till en skoterutflykt med allt vad det innebär och mitt uppe i allt har jag fått nackspärr så inni hvete. Men man ska väl vara glad att man är på benen iallafall:) Kram till alla vi hörs

    2014-03-19 | 18:06:17
  • Anonym säger:

    Men oj! Det lät ju inge skoj men man får alltid tänka att det är någon annan som har det värre så känns det lite bättre :) Kram vi hörs ♡

    2014-03-24 | 18:40:55

Kommentera inlägget här: