ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Överraskning :)

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
 
 
 
Idag onsdag startade min dag lite annorlunda än vanligt då jag och
mina två arbetskollegor var bjudna till Plaza för frukost och
genomgång av BareMinerals nya produkt READY.
 
Lite vardagslyx helt enkelt och vilken överraskning det blev när
vi fick var sin goodiebag med bla. primer, deras nya fasta mineralfondation READY
(min ton tog tyvärr slut så de skulle sända mig den) och tillhörande
borste <3
 
Nu ska det bli roligt att testa den när jag väl får den och se om
den håller vad som lovas och om den skiljer sig
från de vanliga foundationen. Den här ska nämligen ge en natulig finish
som täcker allt men som känns som inget. Linjer och rynkor minimeras och
öka hudens fuktnivå med 108 %.
 
Toppen för oss som börjar närma oss tantålder och för oss torrisar i norrland  :)
Dessutom har den en SPF 20 istället för 15 som de annars
har och solen ska vi vara extra försiktig med även om det är
härligt att vistas i den <3
 
Nu tinar snön här hos oss i en rasande fart och det känns
härligt att vi kanske har snöfritt om ett par veckor!
Ser verkligen fram mot att börja kratta och
rensa i rabatterna <3

  
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Hej igen :O) Sitter och funderar på vad du jobbar med nu? Sist vi pratades vid tror jag att du var slöjdlärare.
    Kram Katarina.

    Svar: Hej K :) jag arbetar på ett hantverksprogram nu sedan -07 som jag var med och startade upp. Eleverna blir spaterapeuter, makupartister, manikyrist och klädstylister. Jag har hand om kläder och manikyr. Ett stimulerande och roligt arbete när våra elever är så motiverad till att vilja lära :)Det är ett tag sedan våra dagar på pumphusgatan 2 men jag tänker ibland på hur roligt vi hade det, både på arbetet och på våra personalfester :)
    Har hittat till din blogg med .) du är så duktig på att sätta ord på tankar och känslor som berör oss alla, många tänkvärda ord! Vi ses över nätet :)

    Kram Ingela
    Ingela Eliasson

    2013-04-18 | 15:00:50
    Bloggadress: http://brunkullansgoda.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Jag har varit in och kollat priser på foundation och sparar att köpa tills vi kommer till USA. Ingen bebis har kommit ännu <3 Kram

    Svar: Hej :) Helt rätt att spara det är mkt billigare där och köp gärna på dig några när du får dem till så bra pris det blir ju inte gamla! Ja det är väl bara att vänta. Nu har i alla fall kattungarna kommit :) tre stycken blev det! Kram
    Ingela Eliasson

    2013-04-18 | 15:20:21

Kommentera inlägget här: