ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Sköna söndag <3

Kategori: Aktiviteter

 
o
 
 
 
Söndag <3
Vaknade idag till snö och blåst! Inte alls det vädret
vi har varit bortskämnda med under några veckor. Fast det är
väl den här snön som behövs för att den gamla
ska smälta bort och vi äntligen kan få vår vi också!
Inte lika roligt som sol dock :(
 
Idag har vi inte gjort så mycket, inga måsten, det är det bästa med söndagar
Lite har i alla fal hänt här hemma som att H har skottat snö
vilket man inte trodde skulle behövas något
mer i år! Barnen har båda haft kompisbesök här hemma och jag .
har tagit mig i kragen och plockat  bort
påsksakerna. 
 
I veckan fick jag mina linnegardiner
som jag nu har satt upp i köket och vardagsrummet. 
Tycker så mycket om linne, det är så vackert i sin yta
och ett tidlöst tyg .
 
 
 
 
 
Har tittat efter långa linnelängder på olika affärer och netbutiker
men priserna är rätt höga. Köpte till slut mina från hm som var riktigt prisvärda.
Belv dessutom nöjd då tyget inte var så kraftigt. Längderna 
får då ett finare fall <3
 
 
Trevlig Söndag
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: