ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Att kunna se ♥

Kategori: Aktiviteter

 
 
Ny vecka och arbetet börjar rulla igång så smått,  även om man har lite ångest över att semsemestern är slut och att det dröjer ett helt år till nästa, så känns det bara så bra  när man väl är på plats och träffar alla fina roliga tjejer i mitt arbetslag s♡ Hur vore livet igentligen utan arbetskamrater? Ganska så tråkigt tror jag :)
 
 
I fredags gjorde jag äntligen min ögonoperation som jag så länge önskat få göra men förfasats över att göra ett ingrepp i ögonen som man är så känslig i! 
 
Att kunna se med sina ögon utan hjälpmedel efter c:a 15 minuter i behandlingsrummet och där själva ingreppet per öga endast varade några få sekunder känns helt overkligt. Nästan som ett trolleri och det känns fortfarande som om jag bär linser. Har verkligen inte greppat att jag ser helt naturellt ! Det är en aning suddigt men synen kommer att bli bättre och bättre i och med läkningsprocessen. 
 
 
 
 
I och med att jag skulle ta det lugnt och inte anstränga synen med dator och tv passade vi på att baka lite
goda chokladbollar som alltid smakar gott ♡
 
 
 
 
Serverade de på det här vackra fatet i pressat glas som
jag fyndade på pmu second hand butik förra veckan♡
 
Önskar er en trevlig  start på denna veckan ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: