ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Sista semesterdagen & ...

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
Idag är det min sista semesterdagen för det här året så i morgon börjar den inrutade vardagen som i sig är rätt så härlig.
Att få lägga sig ner i soffan efter en god middag på fredagkväll och känna tröttheten sprida sig i kropp och knopp kan
i sig vara skön :)
 
Idag är också sista dagen som jag har behov av glasögon och linser för att klara av min vardag. Det ska bli så otroligt skönt att kunna se utan hjälpmedel. Jag minns faktiskt inte känsla av att vakna och kunna se klart då jag haft glasögon ända sedan jag var barn. Det kommer i alla fall att bli helt underbart att få uppleva det! ♡ 
 
Tre hela dagar måste jag ta det lugnt och inte se på tv eller dator! Det blir verkligen en utmaning men väl värt det ♡

Kommentarer

  • Carina säger:

    Lycka till med operationen. Vi har nyss kommit hem från våra tripp till Norge, jag kommer att lägga ut lite bilder sedan, som du får kolla på sedan dina ögon läkt. Kram och lycka till än en gång<3

    2013-08-09 | 22:18:44

Kommentera inlägget här: