ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Fredagsmys <3

Kategori: Allmänt

 
 
 
Då var det fredag åter igen. Veckorna bara flyger fram och det
känns som man inte riktigt hinner med tiden.  Hur som helst är det en skön dag
och idag valde vi att äta ett riktigt fredagsmål :)
 
 
 
 
 
 
Hamburgare med strips!
Fast vi hade inte nöthamburgare utan jag
stekte skivade kycklingfilér istället vilket var mycket gott. 
Friterade strips serverades till och det är ju så mycket godare än de där
vissna eller stenhårda torra stripsen man får om man tillagar dem i ugnen!
Kan verkligen rekomendera en fritös för stripsen blir som på resturang.
Vi har även friterat kyckling, räkor och bananer
vilket var mumma!
 
 
 
 
 
 
Finns det något godare än sockervadd?
Jag är barnsligt förtjust i sockervadd och när jag såg denna på
cdon.com när jag innan jul satt och surfade efter
julklappar så var den given även om barnen inte hade önskat sig en!
Jag hade däremot gjort det hela mitt liv :)
Maskinen har i alla fall gjort succe och den används i stort
sett varje helg <3
 
 
 
 
 
 
 
 
I helgen är kusin Ebba och hälsar på oss och i morgon ska
tjejerna gå på bio helt själv! Vilket de ser fram emot med stor förväntan!
Tingeling är inbokad <3
 
 
 
 
 
 
Saga har fotat Ebba :)
 
 
 
 
 
Nu är det dags för att varva ner i soffan med lite snacks! För i morgon
ska jag träna, åka ut på stan och ta en fika med Ville och H medans
tjejerna är på bio. När vi kommer hem är det dags att ladda med bak inför Villes
piratkalas som han ska ha på söndag:)
 
 
Trevlig fredagkväll <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: