ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Svarta knappar

Kategori: Hantverk/pyssel

 
 
 
 
Klickade hem den här blusen på mq rea under julen och blev nöjd med form och färg :)
Det som inte var lika tilltalande och vilket jag inte tänkte på när jag granskade
den på nätet var utseendet på knapparna  som var i pärlemor med en brun kant runt!
 
Väl hemma så kändes den inte lika snygg som den gjorde på bild! :(
 
 
 
 
 
 
 
 
Recycling naturligtvis! :) Svarta knappar är givetvis min lösning :)
Så snabbt och enkelt och jag fick den där blusen som jag hade tänkt och som jag kan
kombinera tilsammans med mina olika underdelar....toppen!
 
Byta knappar är nog ett av de snabbaste och enklaste sättet att förändra ett plagg,  
så äger du en blus eller skjorta  som du tröttnat på så byt gärna till knappar
i en avvikande färg för att skapa en kontrast och linje. Linjen hjälper dessutom till
att förlänga och smala av din kropp, om det är något du önskar :)
 
Passar på att i förskott önska alla en fin alla <3 dag 
 
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: