ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Ett kärt besök <3

Kategori: Aktiviteter

 
 
 
Jag fortsätter helt enkelt att blicka bakåt ytterligare några dagar
för att sumera lite från vår Stockholmstripp. Onsdag var vår sista dag så
den dagen passade vi på att gå i lite butiker. En butik som
jag så gärna ville hinna besöka var Svensk Tenn. Jag och Saga
gick själva dit för vi vågade inte ta med lillebror som precis hade fått nya
springskor och helt gick in i sin nya roll som sprinter fast inte rakt fram utan
i olika former och det fick bara inte hända här!
 
Här finns ju bara hur mycket fint och tidlöst som helst men framförallt
allt tycker jag om de vackra tygerna och brickorna och naturligtvis
vasen dagg men den får jag drömma om ett tag till <3.
 
 
 
 
 Jag hittade mina laminerade bordstabletter som jag så gärna
ville ha och de är jag nu så glad för de lyfter verkligen
dukningen snabbt och enkelt  :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: