ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

I påskens tecken <3

Kategori: Påsk

 
 
Måndag igen och idag har jag varit på jobbet som de flesta
andra :) Det är ju och andra sidan en kortvecka då den mysiga påsken
stundar till helgen och en hel vecka efter den följs av påsklov! :)
Önskar att det vackra vädret vi har haft här en längre tid håller i sig
så att vi kan få njuta och vistas utomhus innan snön tinar bort :)
 
Dekorerandet i vårt hem fortsätter och här har Saga
fått dekorerat sitt fönster med ris och ägg. De söta
babushkadockor har Saga fått av sin farmor och de kommer
från Ryssland. Passar perfekt in med sin rosa och lila ton <3
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Jag jobbar en hel del av påsken, så jag har inte ens tagit in påskris. Är ledig imorron så då ska jag plocka in lite jag ska bara pynta lite i köket. Kram till alla

    2013-03-26 | 06:05:01

Kommentera inlägget här: