ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Lördag <3

Kategori: Vardagsrum

 
 
 
 
Idag vaknade vi till strålande sol och blå himmel och det är
alltid så energigivande <3 Nu vill man bara att värmen ska
komma efter påskledigheten och svepa bort all snö vi har
här uppe hos oss. Längtar tills vi har bar mark och jag kan
få börja gräva och plantera i vår trädgård som än
så länge känns ganska platt <3 
 
Mina små vita pärlhyasinter har i dagarna slagit ut i blom
så det ger hög känsla av vår här inne. Jag får
hålla tummarna för att de står sig fram mot påskhelgen :)
Idag var jag en tur till Blomsterlandet och köpte lite
påskliljor så jag har lite att fylla på med till helgen
om det är så att de vissnar ner <3
 
 
 
 
 
Har idag också hunnit träna och lockat Saga hår så
här ser ni henne redo för ännu en tjejfest :)
 
 
 
 
Kusin Ebba var här på besök hos oss i helgen och även hon
fick sig en omgång av procurlen :) Sötnosar <3
 
Nu har vi börjat släcka ner och laddar för earth hour för
visst vill vi alla hjälpa moder jord att må bättre <3
Det känns som när man var liten och det blev strömavbrott!
Något som aldrig händer nuförtiden, inte där vi bor i alla fall!
 
Imorgon har Saga två innebandymatcher så det gäller att
vi inte är uppe och nattsuddar för länge i kväll  :)
 
Trevlig lördagkväll <3
 
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Fina flickor, dom matchar t om till din svarta inredning. Kram

    2013-03-24 | 11:18:04

Kommentera inlägget här: