ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

Att varva ner ♡

Kategori: Kök

 
 
Arbetsveckan är till ända och nu ligger två dagar framför oss att varva ner och ta det lite lugnare. Till middagen idag plockade jag fram ännu ett loppisfynd från sommarens skörd :) En Vereco skål :) Tallrikarna i samma serie har jag hittat sedan tidigare. Önskar dock att jag hade fler då den här färgen passar så fint att duka med nu när hösten smyger sig på ♡
 
 
 

Kommentarer

  • Syster säger:

    I morron öppnar Rödakorset i Ström med större lokaler och jag tror att dom hade något sådant som jag såg förut i deras fönster. Vi ska gå in där när vi kommer från Ö-sund så jag kper om det finns och är bra pris. Ha en skön helg Kram till er alla.

    Svar: Roligt att de expanderar :) hoppas det blir några fynd! Ja,, vi får höras och prata ikapp! Kram till er ♡
    Ingela Eliasson

    2013-09-13 | 22:00:08

Kommentera inlägget här: