ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

konstverk ♡

Kategori: Aktiviteter

 
Vackra iskulpturer pryder just nu gatorna i centrum ♡
 
I går tog vi bussen ner till stan för att titta på de olika isskulpturerna. Imponerande att kunna skapa så perfekta former i så skört material som is. Barnen fick också möjlighet att åka i snöborgens rutschkana vilket var verkligen uppskattat :) Vidare styrde vi kosan in på All Stars där vi kunde avnjuta ett gott mål och samtidigt se invigningen av vinter os. 
 
 
 
 
 
Ser mer ut som glas än is!
 
 
 
 
 
Se upp i backen!
 
 
 
 
 
Här kommer jag!
 
 
 

Kommentarer

  • madelene säger:

    Hej! Å så otroligt vacker vinterkonst i is!
    Sedan blev jag en aning sugen att gå på loppis då jag såg fynden du gjort. Att det är så lång kö till pingstkyrkans loppis, häftigt. Lät spännande med C inköp då hon tom behövde släpvagn.
    Det gick inte att kommentera i förra inlägget? därför hamnade min kommentar här.
    Hade så bra!
    //m

    Svar: Hej :) har du vägarna förbi här uppöver kan jag verkligen rekommendera dig att göra ett stop där. Tror säkert att du kommer att hitta flera saker som du gillar.Kram
    Ingela Eliasson

    2014-02-11 | 21:43:23
    Bloggadress: http://linneagarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: