ljusatoner.blogg.se

Välkommen att följa vårt arbete med att skapa ett mysigt och trivsamt hem <3

otroligt glad ♡

Kategori: Enre/Hall

 
Efterlängtade älskade lampa ♡
 
Dagarna rusar fram så himla fort nu! Det känns som att jag ständigt ligger lite efter i min planering. Det är intensivt på jobbet med allt som ska slutföras och bedömas och mycket hemma som man vill hinna med att göra. Räddningen är att man vet att så här är det alltid den här tiden på året och att det faktiskt lättar om några veckor.  
 
Trots stress så blir jag otroligt glad när jag stiger in genom dörren och ser min efterlängtade lampa som jag fick i present. För tillfället har den fått ta plats på sekretären i hallen.  Att se barnen och H gör mig givetvis glad :) men vissa ting skapar ett annat sorts lyckorus ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: